Over dit evenement
Cozy Paint Night – Open Atelier | Met strippenkaart
Een avond om vrij te creëren, te ontspannen en samen te schilderen, zonder les, zonder moeten.
Tijdens de Cozy Paint Night open ik elke donderdagavond mijn atelier als open schilderruimte.
Je werkt zelfstandig aan jouw kunstwerk, pakt materialen uit het atelier en creëert in een warme, ontspannen setting met gelijkgestemde, in je eigen creatie bubbel maar toch verbonden met elkaar.
Dit is geen workshop en er is geen begeleiding. (uiteraard kun je altijd vragen stellen)
Ik schilder zelf ook mee. Het is een gedeelde creatieve ruimte waar je mag zakken uit je hoofd en in je handen.
✨ Vrij schilderen
✨ Open atelier sfeer
✨ Materialen & thee inbegrepen
✨ Kleine groep, cozy setting
Je kunt deelnemen met een strippenkaart, zodat je meerdere avonden kunt aansluiten en je eigen creatieve ritme kunt volgen. Wil je eerst eens testen of dit je aanspreekt? Boek dan 1x een losse avond. Om jezelf echt meer creativiteit te gunnen en echt te zakken werk ik daarom met een strippenkaart, je commit jezelf voor 5 keer om zo echt te kunnen voelen en te ervaren hoe fijn het is om regelmatig creatief bezig te zijn!
Wat is inbegrepen:
Gebruik van het atelier
Basismaterialen (papier, penselen, acryl verf, metallic verf, potloden, krijtjes, bladgoud Alles waar je creatieve hart blij van wordt!
Thee & iets lekkers
Muziek en fijne sfeer
Wil je werken op groot doek of met specifieke materialen, dan kun je die zelf meenemen of even overleggen via 0655722840 dan bespreken we even hoe of wat.
Praktisch
📍 Locatie: Atelier Mandala Monday – Haarlem
📅 Wanneer: elke donderdagavond
5, 12, 26 februari
5,12,19,26 maart
2,9,16,23 april
7,14,21,28 mei
4,11,18 juni
Summer outdoor edition,
Juli - 9 & 16
Augustus - 13 & 27 augustus
Geef bij je ticket los even aan of je bij 1 van deze data komt en met welk materiaal je wilt werken, dan neem ik dit voor je mee.
Met strippenkaart even aangeven bij een datum zodat ik weet wanneer je komt en wat ik voor je mee kan nemen.
Locatie: Aan het spaarne bij het water (dichtbij het atelier)
Parkeren bij Human Fabrique
bushalte Italielaan & lopen 10 min naar de plek.
Meenemen: kleedje en wat drinken, trui of iets warms voor als het afkoelt.
Bij slecht weer gaan we naar het atelier dus het gaat sowieso door.
& vanaf september weer elke week
🕯️ Tijd: 19:00 – 22:00 (vrije inloop, dus kom wanneer het voor jou uitkomt tussen deze tijden)
❗ Annuleringsvoorwaarden
Restitutie van het ticket is niet mogelijk.
Je ticket mag wel worden overgedragen aan een vriend of vriendin (dit is je eigen verantwoordelijkheid)