Een helende dag voor mij. Nog in de rouw van het overlijden van onze hond Kyra, nam ik deel aan deze dag. Een ode aan jezelf. Voordat ik kon gaan stralen mochten er eerst nog wat tranen stromen.
Lisa en Isamae hebben deze dag met liefde voorbereid en geleid. Dat is aan alles te zien, te voelen, te ruiken, te horen en te proeven. Een heerlijk begin met blauwe lotus thee, gevolgt door een verzachtende yoga, heerlijke lunch en innerlijke reis. Daarna een creatie moment en afsluiting met boodschap voor een ander in de kring. Mooie rustige locatie, voedende hapjes, en een rustige sfeer waarin iedereen zichzelf kon zijn en er zo kon ontstaan wat voor een ieder nodig was. Geslapen in de trein naar huis. Moe en voldaan. De locatie was goed te bereiken met de OV fiets. Super. Zeker een aanrader voor wie een verwendag voor zichzelf wil met mooie inzichten. En lang wachten is niet nodig, want het gouden duo organiseert in de herfst weer een mooie inner retrait met de kracht van dat seizoen. Tegen een ieder die dit leest zou ik willen zeggen. Meld je aan, je bent het waard. Dank aan Isamae en Lisa voor jullie power, liefde en wijsheid. 🙏🏼✨
Lees meer
26 augustus 2025 om 10:18