Laden...
of
Heb je nog geen account?
Maak een nieuwe aan.
Terug naar Ticketverkoop

Hoe verstuur ik aangekochte tickets opnieuw naar een deelnemer?

Soms kan een deelnemer die tickets bij je hebt gekocht deze niet meer terugvinden in zijn of haar e-mail mailbox. Het kan ook voorkomen dat er een verkeerd e-mailadres is opgegeven. Via het Hipsy dashboard heb je de mogelijkheid om tickets opnieuw te sturen. Dit kan naar het eerder opgegeven e-mailadres of een ander e-mailadres.

Ga naar het dashboard en volg de stappen
  1. Navigeer naar het evenement en klik op tabblad deelnemers.
  2. Zoek de deelnemer op waaraan je de ticket bevestingsmail opnieuw naar wilt sturen
  3. Klik op het knopje acties en klik op tickets opnieuw versturen
  4. Standaard wordt het bekende e-mailadres ingevuld. Controleer deze of wijzig eventueel naar een ander e-mailadres en klik op Verzenden
Made with ♥ Copyright 2024 hipsy.nl