Over dit evenement
Ik ontspan, ik adem, ik vertraag.
Elke laatste én eerste donderdag van de maand organiseer ik een avond waarbij jij kan ontspannen, bewust kan ademen en mag vertragen.
Op deze avond gaan we in een klein groepje (max 4) de tijd nemen voor onszelf. Ik neem jullie mee in een diepe ontspanning.
Dit doe ik dmv van meditatie, bewust ademen en ontspanninsoefeningen.
Het is een laagdrempelige manier om je te laten leiden tot een diepe ontspanning, om je energie weer te laten stromen en tijd te maken voor jezelf. Iets wat je misschien te weinig doet?