Voor het eerst spontaan aangemeld om te ervaren hoe het is en ik vond het heel fijn! Bij binnenkomst begroet door 2 lieve dames, en wat een prachtige ruimte! Je voelt je meteen welkom. Ik heb van alles genoten, het cacaodrankje, de muziek, klankschalen en de rust die ik in mezelf mocht ervaren. Het hele ritueel. Voor herhaling vatbaar!
Lees meer
04 januari 2026 om 11:01