Mijn ervaring met neoklassiek concert is een beleving van rust, vrede en verstillling. Een prachtige samenspel van piano en viool, de kracht van puurheid. Doordat er vaak geen groot orkest is " een eigentijdse minimalistische stijl van pop ambient en wereldmuziek met hier en daar een diep onderhuids ritme.
Prachtig gespeeld!
Alleen de ambiance was wat statisch en clean.
Het had allemaal wat knusser/warmer aangekleed mogen worden met bijvoorbeeld kaarsen of andere kleur lichten.
De accoustiek was wel prachtig
Het was echt een prachtig intiem concert. Mooie kleine setting, leuke plek en zeer goede pianist en violiste. Ik ben 4 keer naar een concert van Ludovico Einaudi geweest maar dit deed niet onder. Respect! Veel succes verder en een aanrader voor andere liefhebbers.