Hi, Mijn naam is Marlous!
Ik ben gek op kleurtjes en ben altijd creatief bezig geweest. Sinds enkele jaren focus ik me op glasmozaïek en heb gemerkt dat je daar prachtige dingen mee kan maken. Mozaïeken is echt super tof! Spelen met vormen, structuur en kleur. Het geeft me een hoop ontspanning, vreugde en energie! Deze ervaring wil ik graag met jullie delen.
Wees welkom in mijn werkruimte om daar te komen creëren, om een prachtig mozaïek te komen maken. Laat je creativiteit stromen, want ook al weet je het mss nog niet, creativiteit zit in ons allemaal!