Wat een mooie middag en wat een fijne opbouw. Open sfeer, liefdevolle begeleiding en ruimte voor wat zich aandient. Bijzondere opdrachten gekregen om vanuit rust te gaan bewegen, onderzoeken en te voelen. Echt heel erg fijn om weer in mijn lijf te komen en te herinneren wat voor prachtig instrument en communicatiesysteem het is. Ik hou ervan. Soms vergeten we dat we in ons prachtige lijf wonen. Het mag meer aandacht krijgen. Daarnaast.. de familieopstelling, de familielijn van mijn vader. Hoe bijzonder is het toch. Diep verdriet is losgekomen, ik moest er nog even van bijkomen. Ik heb me compleet veilig gevoeld. Jullie werken heel organisch, heel prettig. De combinatie van dans en beweging, energiewerk en familie opstellingen en alles wat daar binnen nog te ontdekken is...., ik denk dat jullie een pareltje in handen hebben. ❤️ Veel liefs en nogmaals dank je wel
Lees meer
23 juni 2024 om 10:47