Het was een hele fijne ervaring. De timing van de sessie, het feit dat het twee uur duurde, niet te lang, maar wel lang genoeg om het effect van de meditaties te ervaren, en natuurlijk het duo van Dirk en Lola maakten het een geweldige ervaring. Hopelijk gaan ze het vaker doen.🙏🥰
Lees meer
01 november 2025 om 17:56