Ik heb een fijne ademsessie mogen ervaren bij Jonas. Hij begeleidt de sessie op een rustige, warme en professionele manier, waardoor ik me goed kon overgeven aan de ervaring. Ik voelde me na de sessie ontspannen en energievol tegelijk. Een aanrader voor als je weer dichter bij jezelf wilt komen en in verbinding wilt staan met je binnenwereld. Dankjewel Jonas! :)
Lees meer
20 mei 2026 om 13:47