Ik had geen ervaring met familieopstellingen maar ben zeer positief verrast! Heel bijzonder hoe in zo’n kort tijdsbestek zo’n diepgang en handvaten gevonden kunnen worden. Fijne en zeer professionele begeleiding vanuit Henk!
Ik ging er open in, zonder verwachtingen. Als representant heb ik veel inzichten gekregen en het raakte mij omdat ik veel herkenning heb gezien. Ik kom zeker nog eens!
Erg fijne en prettige opstelling gedaan. Henk is een warm persoon. Hij creëert een ongedwongen en veilige sfeer en begeleidt de opstelling op een natuurlijke manier. Aanrader.