Ik heb geleerd hoe ik op een betere manier keuzes kan maken, dat ik niet de energie van een ander hoef over te nemen, dat je geen ja moet zeggen als je eigenlijk nee bedoeld, dat niet alle mannen slecht zijn, dat huilen mag omdat dat een overlevingsmeganisme is, dat mijn vader de klootzak is maar mijn moeder eigenlijk tekort is geschoten en niet beschermd hoeft te worden, de angst van mijn ouders mag ik terug geven en is niet van mij, positiviteit trekt positiviteit aan en negativiteit trekt negativiteit aan, de kinderfase van 0-7 jaar is een verbeeldingsfase, ik ben er achter gekomen dat ik geen boosheid kan uiten en ik heb mogen ervaren hoe een goede mannelijke energie voelt. Kortom: ik heb weer heel veel geleerd en daardoor was het een super waardevolle dag en ik heb heerlijk kunnen huilen!
Lees meer
10 april 2026 om 14:39