Laten we de zomer energie gebruiken voor een mooie middag!☀️ We zien je graag zondag 5 juli in de yurt voor een moment waar we stil staan bij wat belangrijk voor onszelf is, waar we meer van willen ervaren of juist los willen laten. Na dit onderdeel zal er ceremonieel rauwe cacao gedronken worden, gevolgd...