Over dit evenement
Het concept is simpel: we komen samen om, gewoon ouderwets, plaatjes te draaien. Om de muziek die we mooi of tof vinden te delen met elkaar en daar samen, met aandacht, naar te luisteren.
Wij (Het Hart in Amersfoort) hebben een mooie ruimte met een goeie geluidsinstallatie. Daarin maken een matrassenveld om op te chillen, en misschien een beetje te knuffelen voor wie dat wilt. Er is ook genoeg ruimte om te dansen voor wie dat wilt. Snacks en drinken worden verzorgt.
HOE ZIET ZO'N AVOND ER DAN UIT?
====================
Bij elke editie is er een spotify playlist die van te voren gedeeld wordt in de pre-mail. Daar kan je voorafgaand jouw muziek in zetten, maar je mag ook op de avond zelf bepalen wat je wilt draaien.
Op de avond zelf gaan we omstebeurt een nummer introduceren. Het introduceren heeft geen harde kaders; misschien wil je simpelweg vertellen wat je er mooi aan vind. Misschien heb je wel een dierbare herinnering aan het nummer. Misschien vind je het een lekker provocatief nummer en ben je benieuwd wat het effect is op anderen :) . Wat je maar wilt.
Na de introductie zetten we het nummer op en luisteren we in stilte en aandacht naar de muziek. Na elk nummer een beetje nakletsen en that's it! Simpel, maar echt veels te leuk!
Als je geen muziek wilt inbrengen en alleen maar komen luisteren: ook hartstikke welkom 🙂️
Naderhand krijgt iedereen de playlist toegestuurd van de gedraaide nummers, zodat je ze thuis nog een keer kunt luisteren.
HOST(S)
====================
|| Gilius Kreiken ||
Ik heb geluidstechniek op het conservatorium (Den Haag) gestudeerd. Mijn vader is beroepsgitarist (ook conservatorium) en is zijn hele leven muziekleraar geweest. Needless to say zit muziek echt in mijn vezels! Ik HOU van muziek!
Ook vind ik het heerlijk om andermans muziek te leren kennen, en waarom ze er naar luisteren. Door hun muziekkeuze leer ik soms anderen op hele onverwachtse en soms hele diepe manieren kennen. Superleuk!
Ik snap, misschien zelfs als geen ander, dat jouw muziek aan anderen laten horen best wel kwetsbaar kan zijn. Juist dat vind ik er zo mooi aan!
Dus: ik hoop je te leren kennen, zowel op de 'normale' manier als muzikaal :)
PRAKTISCHE INFORMATIE
====================
Voor: iedereen! Alle genders, alle leeftijden, alle muzieksmaken. Een mix is juist welkom!
Bijdrage: €10, voor de snacks, ruimte en het organiseren.
Inloop: 19:00
Start luisteravond: 19:30
Tot: miktijd is 22:00, maar we gaan door zolang het leuk is. En je mag natuurlijk ook eerder weg.
Locatie: Het Hart - Disketteweg 1, Amersfoort.
Goed te bereiken met het OV (naast Amersfoort Schothorst) en genoeg gratis parkeergelegenheid voor de deur.
CREDITS
====================
Logo HeartBeat: Joost van Leeuwen
Ontwerp banner: ChatGPT
Gesproken taal
Nederlands, Engels