Over dit evenement
Mei staat voor groei en ontwaken. Net als de natuur beweegt energie omhoog – van basis naar hart.
Een maand van liefde, compassie en emotionele opening. Verbinding met jezelf en anderen staat centraal.
Niet alleen voelen, maar ook écht leven: in je lichaam zakken, genieten en je energie tot uiting brengen.
✨ Van binnen voelen → naar buiten leven
Wat kan er ontstaan in onze Kundalini sessie?
✨ dat oude patronen en blokkades zachter worden
✨ Emoties kunnen vrijkomen voor verwerking
✨ Je systeem wordt uitgenodigd om te ontladen
✨ Dat je mag gaan herkennen van jou blokkeer en dit mag los maken
🌙 Vertrouw op wat loskomt.
🔥 Laat de energie haar werk doen.
Je kan 15 minuten voor we starten binnenlopen op de locatie waar de thee voor je klaarstaat. De avond sluiten we af met het delen van je ervaring indien je hier behoefte aan hebt en iets lekkers om energie op te doen na je sessie bij een theetje.
Gesproken taal
Nederlands