Over dit evenement
We leven in een wereld van onrust en
eenzaamheid achter gesloten deuren
waar ieder zijn eigen leven heeft..
Ik voel dat daar verandering in mag komen
en beweeg naar een wereld van samen
en delen. Een wereld waarin we elkaar
weer gaan ontmoeten. Dit Open Huis is
1 stap in die richting...
Iedereen is welkom of het nu is om een
praatje te maken, een kop koffie of thee
te drinken, om onze visies op het leven
te delen of omdat jij ook voelt van ik zou
mij wel meer willen verbinden met anderen
en ontmoeten. Wat het ook is het maakt
niet uit je bent van harte welkom......
Verder ben ik bezig met community-building
in de Sinai-woestijn en in Gambia mocht je
daar interesse in hebben voel je ook welkom...
De juiste adresgegevens ontvang je na
aanmelding. Ik kijk ernaar uit om jou
te ont-moeten...
Er zijn geen kosten aan verbonden
Lieve groet,
Ingrid Jansen