Fijne avond waarbij rustige momenten werden afgewisseld met keihard 'gaan met die banaan', ha ha. Ontzettend genoten en veel plezier gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. De uitdaging zit hem in helemaal opgaan in de muziek zonder oordeel over de muziek. Kom graag weer terug!
Mooie locatie, prachtig licht en sfeer, Dj en crew fijn op elkaar afgestemd en een heerlijke sfeer vol sprankel en ruimte voor verzachting. Met als kers op de taart de snackjes na afloop met fijn samenzijn.
Hoi het was een mooie reis heb lekker alles van mij af kunnen schudden heerlijk💃💃 🙌💞 ..... wat ik minder vondt was dat het te druk was voor zo'n kleine setting verder een top avond 🥰
Geweldige avond gehad. Super organisatie! Voelde heel fijn vormgegeven en echt een van de beste estatic dance DJs die ik tot nu toe heb mogen ervaren 🙏
Hoi het was de eerste keer dat ik mee deed . Er hangt zo'n fijne vibe 💞 geen oordeel maar gewoon jezelf zijn alles mag er zijn . 🙏Ik ging vrolijk en ontspannen naar huis 🥰🙏 . Zeker voor herhaling vatbaar .....
Hele gave set van dj Anica die ons meenam op een super mooie dansreis naar een exctatic hoogtepunt.
En het was een hele fijne sfeer in de kapel in Venlo waar je helemaal als jezelf mag zijn. Dank 🙏
Hele fijne sfeervolle avond! Muziek top! Mooie afwisseling en stromend van de ene naar ander muziek. Mooie locatie en hele avond super verzorgd. Heb genoten!
Prachtige locatie, dj draaide een knallende set. Echt helemaal los kunnen gaan. Geweldige work-out. Iedereen zijn voeten gingen van de vloer. Mijn innerlijk kind is weer opgeladen 😂
Het was een magische avond , de reis door de muziek raakte me diep van binnen. En de warmte en liefde van de plek en mensen om me heen voelde heel fijn.
Net een uurtje wakker en mijn lijf voelt heerlijk. De dansreis heeft mij (aan)geraakt. De muziek heeft me een aantal keren naar een andere staat van bewustzijn gebracht. ✨
Op een paar momenten na..toen was het niet mijn smaak. Evengoed fijn om dan de andere dansers te zien en hun bewegingen en energie te voelen. 🙏
De locatie is knus en intiem. Fijn voor beginners of mensen die gauw overweldigd zijn door te veel publiek.
Voor mij persoonlijk is de dansvloer zelf minder aangenaam vanwege een koude harde ondergrond.
🍌 🍫 Na afloop was er nog wat lekkers te eten om weer te gronden. Een moment om nog te verbinden met de mededansers of om, net als ik, zonder woorden naar huis te gaan 🫧
🌈 💃
In Liefde 🫶
Woohoo, deze Ecstatic had ècht alles:
Prachtige locatie, heerlijk weer, een mooie inleiding met icebreaker om de speelse kant boven te laten komen, super DJ, gave lichtshow, prachtig team, goede sfeer en een kampvuur na. Tot de volgende!
Ik heb genoten. Voor mij de 1ste keer bij ecstatic dance Venlo. Het voelde heel open en intiem. Een super mooie en fijne lokatie en de muziek was super, helemaal los gegaan heerlijk. De vuur afsluiting was heel speciaal. Zeker voor herhaling vatbaar. Met liefde Cindy💜